Αυτό προκύπτει από την έρευνα της ολλανδικής οικονομικής εταιρείας «KPMG» για την «The European Elite 2018», η οποία αναφέρει ότι, όπως οι ποδοσφαιρικοί σύλλογοι διευρύνουν τη σχέση τους με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το ίδιο κάνουν και οι παίκτες, οι οποίοι μάλιστα σε ορισμένες περιπτώσεις έχουν ακόμη μεγαλύτερη επιρροή από τις ομάδες τους.
Έτσι γίνονται ελκυστικότεροι για χορηγούς και συλλόγους, αυξάνοντας τόσο την αξία τους, όσο και εκείνη της ομάδας τους.
φθηνες λακ
σχεδιασμος κουζινας κυπρος
Ο Κριστιάνο Ρονάλντο έχει 122,5 εκατομμύρια ακολούθους στο Facebook, 123,9 εκατομμύρια στο Instagram και 71,9 εκατομμύρια στο Twitter. Απομακρυσμένος στην δεύτερη θέση είναι ο Νεϊμάρ με συνολικά 191.400.000 ακολούθους (60,7 Facebook-91,7 Instagram-39 εκατομμύρια Twitter), ενώ την πρώτη τριάδα συμπληρώνει ο Λιονέλ Μέσι με συνολικά 179.300.000 ακολούθους (89,6 Facebook-89,7 Instagram, ενώ δεν έχει Twitter).
No comments:
Post a Comment