Sunday, December 2, 2018

δυσκοιλια βοτανα

πρωτοτυπα σημειωματαρια

Συγκεκριμένα, η Καλλιρρόη Λάμπρου, σύμφωνα με δήλωσή της που δημοσιεύεται στο News 24/7, ισχυρίζεται ότι η υπογραφή της πλαστογραφήθηκε, προσθέτοντας πως ουδέποτε έχει συναντήσει τον κ. Φλώρο.


Αναλυτικά η δήλωσή της έχει ως εξής:


«Σας γράφω από το εξωτερικό οπού έχω ξεκινήσει να εργάζομαι προσφάτως και έχω πέσει από τα σύννεφα με αυτά που έμαθα σήμερα.


Κατά την τριετή μου παραμονή ως Πανεπιστημιακή υπότροφος στο εργαστήριο μελέτης ύπνου του Ευαγγελισμού ουδέποτε συνάντησα τον κ. Φλώρο και ουδέποτε έβαλα την υπογραφή μου σε σχετική γνωμάτευση μελέτης ύπνου.


13 on going 30 movie

Η φερόμενη ως υπογραφή μου ήταν πλαστή και χρησιμοποιήθηκε καταχρηστικά για λόγο, τον οποίο και δεν γνωρίζω.


Έχει θιγεί η ιατρική μου τιμή και ελπίζω σύντομα να αποκατασταθεί η αλήθεια.


Με εκτίμηση


Καλλιρρόη Λάμπρου»


Υπενθυμίζεται ότι το έγγραφο της διοικήτριας του Ευαγγελισμού, Π. Γκουλάκη - Μητσάκη, σύμφωνα με το οποίο η γνωμάτευση για τον Φλώρο, φέρει "ανυπόστατη" σφραγίδα παίρνει τη δικαστική οδό.




δυσκοιλια βοτανα

No comments:

Post a Comment